Ik wil graag een bestelling komen afhalen, kan dat? 

Je kunt jouw pick-up bestelling ophalen (10.00 -15.00 uur) op onze werkplek op Veilingstraat 25 in Arnhem. We nemen contact met je op! 
Hoor je na twee werkdagen nog niets, dan kun je een WhatsApp berichtje sturen naar +31618938892. 


 Ik wil iemand verrassen met een cadeau,
rechtstreeks naar diegene, hoe doe ik dat? 


Met liefde versturen we jouw cadeau direct naar de ontvanger. Je vult simpelweg bij de verzendgegevens het adres in van de ontvanger. De ontvanger ontvangt geen pakbon/factuur (deze ontvang je digitaal) en de mailtjes komen naar jou wanneer je je eigen mailadres invult. Je kunt een afzenderkaartje (zie: kaarten en kant en klaar cadeau) toevoegen of kiezen voor een kaart uit onze collectie en de schrijfservice toevoegen. 
Voeg je behalve het cadeau niets toe aan je bestelling, dan weet de ontvanger ook niet van wie het cadeautje komt. 


 Ik heb meerdere cadeautjes besteld die ik zelf wil geven, pakken jullie dit in? 

IKPAKJEIN zou IKPAKJEIN niet zijn als we niet zouden inpakken, dus: ja, wij pakken het in! Bestel je meerdere cadeautjes? Wij pakken deze apart in en geven met een klein stempeltje aan om welk item het gaat.

 Ik wil het pakketje op een bepaalde datum laten bezorgen, kan dit? 

Wij versturen pakketjes zo snel mogelijk maar je kunt bij ons niet op een bepaalde dag laten bezorgen, we hebben wel een stempel voor op de verzenddoos: dit pakketje mag je openen op.... en dan mag jij de rest doorgeven, dan schrijven wij dit op het pakketje. Handig he?

 Kan ik het lijstje gevuld met droogbloemen zelf open maken?  

Wij vullen de lijstjes met een kaartje en bloemen en sluiten het lijstje (een simpel schuifje).
Jij kunt dit lijstje gewoon zelf openen. Dus mocht je de tekst of bloempjes willen vervangen voor iets anders dan kan dat natuurlijk ook! 


 Ik wil graag een notitie toevoegen over mijn bestelling, hoe doe ik dat? 

Moeten wij iets weten over je bestelling of heb je bijvoorbeeld iets bijbesteld? Dan kun je een notitie over je bestelling toevoegen op de pagina van je winkelmandje, onder het kopje 'notitie over jouw bestelling'. Vul je hier tekst in voor op een kaartje/voor de ontvanger? Dit is niet de bedoeling, je kunt gemakkelijk een korte boodschap toevoegen voor de ontvanger met een afzenderkaartje

 Ik wil graag een gepersonaliseerd product, kan dat? 

Op dit moment bieden wij een aantal items op maat aan. We maken lijstjes, buisjes en mini-kaartjes op maat met daarin bijvoorbeeld een naam, mooi als geboorte cadeau of huwelijkscadeau. De maatwerk lijstjes worden op vrijdag verstuurd en bestellingen tot en met woensdagavond worden meegenomen.

 Ik heb mijn gegevens niet goed ingevuld, wat moet ik doen? 
 
Is er iets niet goed gegaan met het invullen van de gegevens? Je hebt bijvoorbeeld het factuuradres omgedraaid met bezorgadres, stuur dan een mailtje (info@ikpakjein.nl) met daarin je ordernummer en de juiste gegevens tijdig naar ons toe. Wanneer het pakket al verzonden is kunnen wij dit vanzelfsprekend niet meer wijzigen en we nemen dan ook niet de verantwoordelijkheid voor het onjuist invullen van (adres)gegevens. 


 Waarom kan ik niet naar meerdere ontvangers versturen in een bestelling 

Dit is (nog) niet mogelijk en heeft te maken met de aanmaak van het verzendlabel, de verzendkosten en het behouden van overzicht. Je plaatst dus elke bestelling apart.
 
 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb? 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst proberen wij binnen 2 werkdagen je bestelling te versturen. In de tussentijd ontvang jij (geautomatiseerde) mailtjes met daarin informatie over je bestelling. Heb je een op maat product besteld? Deze verzenden wij op vrijdag.

 Ik heb een mailtje ontvangen waarin staat dat mijn (brievenbus) bestelling zou zijn bezorgd maar dit is niet het geval, wat nu? 


De brievenbuspakketjes worden vaak al iets eerder als bezorgd vermeld, de postbode is dan meestal nog onderweg. Geen zorgen, jouw pakketje komt er aan!
Duurt dit langer dan 2 dagen, dan kun je contact met ons opnemen. 

 
 Er is iets mis gegaan met mijn bestelling, wat moet ik doen?

Is er iets fout gegaan, of kapot gegaan onderweg? Ben je niet tevreden?
We doen ons best om alles zo goed mogelijk te doen, dit vinden wij vanzelfsprekend en super belangrijk. Af en toe gaat er iets mis. Sorry daarvoor, neem contact met ons op via info@ikpakjein.nl en vermeld hierin je ordernummer, vraag/probleem/verzoek en 06-nummer, en we zoeken samen naar de beste oplossing.