Ik wil iemand verrassen met een cadeau, rechtstreeks naar diegene,
hoe doe ik dat? 

Met liefde versturen we jouw cadeau direct naar de ontvanger. Je vult simpelweg bij de verzendgegevens het adres in van de ontvanger. De ontvanger ontvangt geen pakbon/factuur en de mailtjes komen naar jou wanneer je je eigen mailadres invult. 
Je kunt een afzenderkaartje (zie: kaarten en kant en klaar cadeau) toevoegen of kiezen voor een kaart uit onze collectie en de schrijfservice toevoegen. 

Voeg je behalve het cadeau niets toe aan je bestelling, dan weet de ontvanger ook niet van wie het cadeautje komt. 

 Ik wil graag een gepersonaliseerd product, kan dan? 

Op dit moment bieden wij geen gepersonaliseerde items aan. We maken wel lijstjes op maat met daarin een naam, mooi als geboorte cadeau of huwelijkscadeau. De maatwerk lijstjes worden op vrijdag verstuurd en bestellingen tot en met woensdagavond worden meegenomen.

 Ik heb mijn gegevens niet goed ingevuld, wat moet ik doen? 
 
Is er iets niet goed gegaan met het invullen van de gegevens? Je hebt bijvoorbeeld het factuuradres omgedraaid met bezorgadres, stuur dan een mailtje met daarin je ordernummer en de juiste gegevens tijdig naar ons toe. Wanneer het pakket al verzonden is kunnen wij dit vanzelfsprekend niet meer wijzigen en we nemen dan ook niet de verantwoordelijkheid voor het onjuist invullen van (adres)gegevens. 

 Waarom kan ik niet naar meerdere ontvangers versturen in een bestelling 

Dit is (nog) niet mogelijk en heeft te maken met de aanmaak van het verzendlabel, de verzendkosten en het behouden van overzicht. Je plaatst dus elke bestelling apart.
 
 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb? 


Wanneer je een bestelling hebt geplaatst proberen wij binnen 2 werkdagen je bestelling te versturen. In de tussentijd ontvang jij (geautomatiseerde) mailtjes met daarin informatie over je bestelling. Heb je een op maat product besteld? Deze verzenden wij op vrijdag.

 
 Er is iets mis gegaan met mijn bestelling, wat moet ik doen?

Is er iets fout gegaan, of kapot gegaan onderweg? Ben je niet tevreden?
We doen ons best om alles zo goed mogelijk te doen, dit vinden wij vanzelfsprekend en super belangrijk. Af en toe gaat er iets mis. Sorry daarvoor, neem contact met ons op via het contactformulier of Whatsapp (+31618938892) en vermeld hierin je ordernummer en 06-nummer, en we zoeken samen naar de beste oplossing.